Prvomajska cesta 3a
8310 Šentjernej
Tehnični opis in podrobnosti: Gozdna cesta Cerov Log – Škofovka z oznako 072800 poteka od konca lokalne ceste 395014 pri kamnolomu Cerov Log do Škofovke, križišča s cesto RT 920/5899 Gabrje – Trdinov vrh. Cesta delno poteka ob potoku Pendirjevka, nato pa po pobočju masiva Miklavž z najvišjim vrhom 964 metrov. V vsej dolžini 5355 metrov je makadamska. Cesta se uporablja za gospodarjenje z gozdovi, v turistične namene, v veliki meri pa jo uporablja tudi policija za nadzor in varovanje meje z Republiko Hrvaško. Ta cesta se priključi na državno cesto, ki poteka po ozemlju Mestne občine Novo mesto, nato pa se na križišču na Krvavem kamnu odcepi proti Trdinovem vrhu in proti Miklavžu in Ravni gori, kjer po gozdni cesti 072803 v dolžini 3,3 km ob meji s hrvaško poteka do Ravne gore.
Gozdna cesta Cerov Log – Škofovka v celi dolžini poteka skozi gozd, od začetka na nadmorski višini 330 metrov do konca na nadmorski višini 750 metrov. Zaradi konfiguracije terena je zelo izpostavljena vremenskim vplivom, predvsem vplivom meteornih voda, ki lahko v večji intenzivnosti cesto poškodujejo do take mere, da je neprevozna. Zato je bistven element te ceste ustrezno odvodnjavanje, ki je sicer bilo urejeno, vendar neustrezno, oziroma poddimenzionirano. Prepusti so bili izdelani iz betonskih cevi, ki so se na več mestih premaknile in zaradi zamašenosti niso opravljali funkcije, zaradi česar je bila cesta večkrat močno poškodovana in skoraj neprevozna. Tudi vtočni jaški so bili neustrezni, izdelani so bili iz betonskih cevi premera 30 cm, zaradi česar so se večkrat zamašili in posledično zaradi odtekanja vode po cesti povzročali večje poškodbe. Zaradi navedenega so bili vsi neustrezni prepusti (37 kos) nadomeščeni z novimi. Trije obstoječi prepusti so bili obnovljeni. Odstranjeni so bili obstoječi jaški, obstoječe cevi ter vgrajeni novi jaški premera 80 cm in PVC cevi premera 40 cm, kar bo zagotovilo ustrezno odvodnjavanje in preprečilo nadaljnje povzročanje poškodb zaradi meteorne vode. V celotni dolžini ceste so bile izdelane tudi koritnice, navožen je bil gramoz, dela so se zaključila z gredanjem in valjanjem celotne površine.