Prvomajska cesta 3a
8310 Šentjernej
JAVNA OBJAVA
ZA
PRIDOBITEV PRAVICE DO UPORABE PLAKATNIH MEST ZA
ZAKONODAJNI REFERENDUM O ZAKONU O DODATKU K POKOJNINI ZA IZJEMNE DOSEŽKE NA PODROČJU UMETNOSTI (OdZDPIDU)
Na podlagi 8. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji (Uradni list RS, št. 41/07, 103/07 – ZPolS-D, 11/11, 28/11 – odl. US, 98/13, 8/2015, 6/2018 - odl. US) Občina Šentjernej objavlja pogoje za pridobitev pravice do uporabe plakatnih mest na območju občine Šentjernej, za zakonodajni referendum o zakonu o dodatku k pokojnini za izjemne dosežke na področju umetnosti (OdZDPIDU), ki bo v nedeljo, 11. maja 2025.
I. UPORABA BREZPLAČNIH PLAKATNIH MEST
1. V skladu s 3. odstavkom 8. člena Zakona o volilni kampanji in 6. člena Odloka o plakatiranju v času volilne kampanje in referenduma na območju občine Šentjernej (Uradni vestnik Občine Šentjernej št. 7/2010 – v nadaljevanju odlok) je na razpolago vsakemu organizatorju referendumske kampanje eno (1) plakatno mesto dimenzije 130 cm x 180 cm v obliki stalnega enostranskega panoja (na avtobusnih postajališčih).
2. Plakatna mesta iz 1. točke, ki bodo pripadli posameznemu organizatorju referendumske kampanje, se bodo ob upoštevanju načela enakopravnosti določila z javnim žrebom, na katerem se bosta določila številka plakatnega panoja in plakatno mesto na avtobusnem postajališču, na katerega se bodo nameščali plakati z oglaševalskimi vsebinami za referendumsko kampanjo. Konkretna avtobusna postajališča oziroma panoje na le-teh bo določila Občina Šentjernej glede na število prispelih vlog. Število in skupna površina plakatnih mest iz 1. točke bosta posameznemu organizatorju omogočila osnovno informiranje volivcev.
3. Plakatna mesta bodo dodeljena posameznemu organizatorju referendumske kampanje na podlagi pisne vloge, naslovljene na Občino Šentjernej, Prvomajska cesta 3a, 8310 Šentjernej, ali poslane na elektronski naslov obcina.sentjernej@sentjernej.si.
4. Vloge morajo na navedena naslova prispeti najkasneje do 23. aprila 2025 do 10.00. Vrstni red dodeljenih panojev iz 1. točke bo določen z žrebom, ki bo potekal 23. aprila 2025, ob 12.00, v prostorih Občine Šentjernej, pisarna št. 26.
5. V vlogi za dodelitev plakatnih mest mora biti navedena kontaktna oseba, telefonska številka in elektronski naslov organizatorja referendumske kampanje. Organizatorji referendumske kampanje bodo o dodeljenih brezplačnih mestih obveščeni po elektronski pošti.
6. Nepravočasno prispele vloge se bodo s sklepom zavrgle na podlagi 1. odstavka 129. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10 in 82/13).
7. V skladu z 2. odstavkom 6. člena in 12. člena odloka je pooblaščeni izvajalec plakatiranja v občini Šentjernej JP EDŠ, d.o.o. Šentjernej.
III. UPORABA DRUGIH OGLAŠEVALNIH POVRŠIN
1. V skladu s 1. odstavkom 13. člena odloka je plakatiranje zunaj plakatnih mest iz 5. in 7. člena odloka dovoljeno s soglasjem lastnika oziroma upravljavca reklamnih tabel, stavb, drugih objektov ali zemljišč, za kar se neposredno uporabljajo določila Zakona o volilni in referendumski kampanji.
2. Kadar organizator volilne kampanje plakatira zunaj plakatnih mest brez potrebnega soglasja, lastnik oziroma upravljavec sam odstrani plakate na stroške organizatorja ali pisno pozove organizatorja, da plakate nemudoma odstrani. Če organizator v treh dneh od prejema poziva teh ne odstrani, lastnik oziroma upravljavec odstrani plakate na stroške organizatorja.
3. Plakati zunaj plakatnih mest se med seboj ne smejo prekrivati in morajo biti en od drugega oddaljeni najmanj 1 m.
4. Namestitev in odstranitev plakatov zunaj obstoječih plakatnih mest izvede organizator na lastne stroške.
5. Obvezne sestavine pisnega soglasja lastnika, ki dovoljuje plakatiranje zunaj plakatnih mest, so:
- naziv organizatorja referendumske kampanje,
- parcelna številka zemljišča, na katerem bo plakatno mesto,
- osebni podatki lastnika,
- podpis lastnika.
Številka: 3504-0034/2025
Datum: 9. 4. 2025